En vind av längtan

Just nu sitter jag och kikar på airshoppen och kikar efter vad jag ska köpa(: (Mathias och jag åker om bara 44 dagar!!:)) och så lyssnar jag på Tomas Ledin(:(: Höjer sommarkänslan lite till;) Jag längtar verkligen tills vi ska åka:) Kommer att bli hur skoj som helst!!:) iih!♥
Förövrigt så fyller jag år om endast 17 dagar!!(:(:
Det är mycket roligt att se framemot de kommande månaderna:) Alla lediga strödagar, övningskörnina, fika en massa med Söt, valborg, umgås med Älsk, min födelsedag, min födelsedags fest;) och SOMMAREN:D:D♥♥

PUSS!/C

Kommentarer
Postat av: sandra

de här månaderna kommer bli grymt bra gullet<3

födelsdafs fest med stort F:D

2009-04-20 @ 15:30:18
URL: http://sekervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0