cKÄRLEKm

omg vad trött jag är.. är heelt slut.. tråkigt att helgen är över också, men den har varit rätt så skön:) har övningskört, promenerat, kikat på tuna park och njutit av ledig tid tillsammans med älsk:)
jag sitter och tittar på Vårt bröllop i era händer och ska snart äta pannkaka:)<3 sen blir det att fixa lite inför imorgon och sen blir att krypa ner i sängen:) längtar!!
det ska bli skönt att bara jobba fyra dagar innan man blir ledig:) fast jag jobbar iofs på lördag.. men då får man extra betalt så då går det ju ngt lättare att jobba ;) speciellt när det finns så mkt jag måste inhandla.. måste köpa ett par nya löparskor imorgon då mina är helt slut.. dämpningen är så gott som borta.. vilket inte är konstigt då jag köpte dem för lite mindre än ett år sedan:) sen behöver jag nya löparkläder.. en collegetröja då det inte finns någon vårjacka i eskilstunas stora utbud:) och så behöver jag mjukisbyxor OCH ett par solglasögon.. det fanns lite fina på synsam så jag ska försöka gå in där någondag nu i veckan med älsk och se om jag hittar några fina solglasögon:)

PUSS!/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0