Vilket väder!:D

ah, åt frukost ute på altanen hos Mathias för första gången för i år:) ♥ Vi har suttit ute och solat också så nu har man iaf fått lite färg;) vi ska snart ta och laga mat och sen ska vi springa i vilsta:) mys!
Igår var det påskafton:) en väldigt mysig och fin påskafton:) först jobbade jag och sen vandrade jag hem till Mathias och så satte vi oss ute och solade med hans mor(: (vår, vår♥♥) sen åkte vi en sväng förbi hemma hos mig och hämtade lite kläder och hälsade på kaninerna och sen kikade vi in hos mamma på hennes jobb och pratade lite(:
sen var det påskmat hos Mathias och singstar.. ...och jag somnade som vanligt framför tv:n:) fast inte förrän efter robinson!:) förövrigt så är Billing bäst i robinson! heja, heja!:D

 Fick en jättefin påskpresent av Älsklingen:) och så fick jag ett gotteligottit påskägg av mamma med innehåll av godis, hårinpackning och hårspray:) yay! och av Johan & Sandra fick jag ett påskägg fyllt med rosa godisar:) ett påskägg fyllt med bebisgodis enligt dem;)

Pussipåsk!!;)/C

Kommentarer
Postat av: Mathias

Det har varit en underbar påsk älskling! :) tack för påskpresenterna :) <3

2009-04-13 @ 10:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0