Vilken helg..

I fredags fick det bli ett besök till Strömsholm, igen. Töa hade satt i halsen och hade svårt att andas.. Men väl vi där inne och han blev undersökt avveteriären så släppte det. Skönt det:) men veterinären sa att lilla Töa var övervktig så han skulle allt ta och sluta med pellets och bara äta naturlig föda från naturen:) lill bebisen.



Usch, i lördags var jag med Mathias på Max och åt kycklingburgare, och blev matförgiftad:( vaknade igår morse och mådde hur dåligt som helst, och det slutade med ja, spya. överallt. UY. Fick sedan feber och låg halvt medvetslös i sängen hela dagen:/  inte min bästa dag direkt:( men som tur var hade jag snälla människor som tog hand om mig=)
det är bättre med mig idag, har ingen feber.. men känner mig inte kry alls:( har ont i huvudet och i kroppen och känner mig nte på topp alls.. jag är hemma från jobbet idag och ska vara det imorgon med.. så får vi se hur det är sen:)

Puss!/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0