Vuxen?

Jag sökte till Sjuksköterska här på Mälardalenshögskola nu till våren och kom in men jag kände att jag vill jobba ett tag till och söka till hösten igen och chansa på att jag kommer in då med:)  Jag känner att det är rätt val för jag vill passa på att jobba och tjäna pengar innan det är dags att skaffa sig en utbildning, jag är ju trots allt bara tjugo år:) bara något att längta till liksom:) idag gav mamma mig en rosa militärbrosch som det står "Camilla Sjuksköterskestudent"!:) jag hade faktiskt tänkt på att jag ville ha en sån men inte sagt något till mamma, men min mamma hade tänkt samma tanke, uppenbarligen:) blev jätteglad:) blir bara mer o mer sugen när det är dags att ta tag i skolböckerna och bli en hyffsat duktig sjuksköterska ;)♥♥



Pusspuss/C!♣

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du jobbat nånting inom vården då? Är ju bra o ha lite erfarenhet.

2009-02-03 @ 22:10:39
Postat av: Zabina

Vad roligt :) Då kanske vi kommer att träffa på varandra inom jobbet i framtiden eftersom jag ska bli arbetsterapeut:)Kanske kan hjälpa till med den otroligt jobbiga anatomin med :P

2009-02-14 @ 15:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0