På torsdag äts det ärtsoppa...

Idag har det varit en väldigt bra dag:) Det började med att jag jobbade, dock inte heldag:) fick flexa ut tidigare  så jag och älsklingen åkte till sundbyholm och myste i solen:) dock blev det inget bad, det var ju hur kallt som helst i vattnet, brr!! så vi låg i gräset och solade och åt glass:) Mys!:) sen på kvällen efter att vi hade ätit åkte vid till TP och Mathias hämtade sina fina braxer på carlings:):)

Imorgon kväll ska jag träffa några av mina gamla klasskompisar & mysa ute i det härliga vädret:) kommer också att bli väldigt mysigt:) trevligt att träffa de gamla klasskamraterna igen♥
ja och resten av helgen består bara av en massa härliga saker som jag verkligen ser framemot!:):)

Nej, nu ska jag ta & sova:)
Puss!/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0