Kreta 2009 med Älsk <3

För två veckor sedan spenderade Mathias och jag våran första dag på Kreta ♥ Om jag hade förmågan att kunna backa tillbaka i tiden skulle jag definitivt göra det!:) Det var så Underbart där! Jag längtar tillbaka otroligt mycket♥
Nu har vi varit hemma i exakt en vecka.. det har väl varit mindre skoj, om man säger så ;)
På Kreta var vädret underbart, och Mathias & jag myste 24 h om dygnet ;).. och 30C i skuggan är ju inte heller något man klagar speciellt mycket över ;)

Här kommer lite bilder som kan sammanfatta hur Härligt vi verkligen hade det på Kreta!(=♥ :



Tack älskling för att jag fick uppleva denna Underbara resa med dig♥ Du är bäst!!
Tack mamma & pappa för att ni bjöd mig och Mathias på denna härliga resa till Kreta!:) Ni är underbara:):)♥

Puss&Kram!/C

Kommentarer
Postat av: Mathias

Det är jag som ska tacka älskling :) hade inte velat åka med någon annan än dig<3 du är bäst! :) Nu har vi en massa bilder och 2½ timme inspelat på filmkamera så vi kan njuta om och om igen :) <3 Längtar tills nästa gång vi åker!! :) <3 Älskar dig!

2009-06-17 @ 23:02:20
Postat av: Mathias

Det är jag som ska tacka älskling :) hade inte velat åka med någon annan än dig<3 du är bäst! :) Nu har vi en massa bilder och 2½ timme inspelat på filmkamera så vi kan njuta om och om igen :) <3 Längtar tills nästa gång vi åker!! :) <3 Älskar dig!

2009-06-17 @ 23:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0