Två tummar upp för Krekolas(:

Körde just med Magnus Krekolas:) Kändes som att det gick hyffsat bra:) har bokat upp två tider till om två veckor, så någon gång kanske jag får körkortet iaf ;)

Ja, äntligen är det torsdag eftermiddag så imorgon vid den här tiden har jag en hel helg att se framemot:) ska inte göra alltför mycket.. Jag ska mysa med Mathias och övningsköra, övningsköra o övningsköra lite till:) Ska försöka bege mig ut på motorvägen på söndag morgon, vi får väl se hur det går;) iih!

Puss!/C

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter ju underbart, snart körkort och en myshelg! Vill oxå få mysa med min älskling.. Menmen får ta det när jag komemr hem sen :P

2009-03-26 @ 20:07:39
URL: http://silvervin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Bra Sötnos!! Körkort snart!:D

2009-03-26 @ 22:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0