Idag är det ingen vanlig dag..<3

...för det är ju faktiskt min födelsedag, Hurra, Hurra, Hurra!!:):)♥

Jag har verkligen haft en helt underbar födelsedag!:) den har varit väldigt, väldigt mysig:):) det har varit en trevlig dag med nära och kära och jag har fått en massa fina presenter:)



Första födelsedagspresenten jag fick av älsklingen:)


Dubbelt inslaget ;)


Jag fick väldigt fina presenter av Älsk(:


Födelsedagsfrukost:):)


Älsk♥


Älsk bjöd på god mat på akropolis... Mums!!:)


Jag fick en helium ballong av Älsk efter att vi hade ätit(:♥


Puss!


Otroligt fina blommor och smaskiga praliner som jag fick av min mor:):)


Jordgubbar med vaniljglass och en massa olika sorsters strössel:) MUMS!


Alla fina presenter som jag fick av mor, far, Mathias och hans familj:) fick ett par blåa mjukisbyxor från Sveriges segel sällskap men de hade jag på mig när bilden togs ;) hihi

Det har varit en väldigt trevlig dag och nu är jag heeelt slut... phew.. jag börjar känna av att jag faktiskt är trettio...;) så nu är det dags för mig att sova:):)
Puss!!/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0