Hej hej sommar(;

Nu har jag lagt fram det mesta som jag ska packa ner i min rosa fina resväska imorgon!!:) iih! snart ska älsklingen och jag äntligen få åka iväg:)♥

Idag har jag myst i solen med älsklingen, tränat, städat & tvättat:) det har varit full rulle och jag kommer att vara tvungen att vara uppe ett tag till..:)
I natt kom Mathias föräldrar hem och de var så bruna och fina:) Vizzla var nog mest glad för att de äntligen kom hem:) låg och pep och var mysig:) så sött:) lilla Vizzla...:)

Ska till BOND imorgon klockan nio och få håret klippt och lite ljusare.. Underbart! mitt hår känns som en rishög just nu :P som det alltid gör dagen innan man ska klippa sig..;)
Sen vid ett jag till Krekolas och vara där till halv fem.. ujuj.. då behöver det ju inte vara sådär jättevarmt anser jag ;) hihi

Ska måla klart mina naglar nu innan min älskling kommer:)
Puss!/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0