I'm still a rockstar

Nu har Mathias och jag sett Natt på museet 2!:) det är verkligen mysigt att gå på bio, faktiskt, och det är nog något som älsk och jag kan börja göra oftare:) 
Vad varmt och skönt det är ute!:) jag hade förväntat mig att jag skulle förvandlas till en ispinne påvägen hem, men icke:) blev sugen att sitta på centro och dricka vin med finast:) men att besöka centro blir inte förrän på fredag nästa vecka:) ska bjuda finast på lite god mat och fira att vi äntligen har semester och att det då inte är många dagar kvar till Kreta:) kommer verkligen att bli hur mysigt som helst!:) längtar massor!!:)
det kommer inte att bli så mycket vila innan tisdagen.. har fullt upp lördag, söndag & måndag!:) men det är bra.. då går de dagarna snabbt...;) hihi!♥

Puss!/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0