Min födelsedagsfest:):)

I lördags firade jag med några vänner att jag hade fyllt 21 år:) Vi satt ute på min altan och spelade lite roliga spel, mys mys:)


Min fin fina krona som jag fick av Denise & Sandra:) en av alla underbara och roliga saker jag fick:)♥ Tack för allt!!:):)





Söton!


Mina snygga glasögon! som jag för övrigt älskar!!:)


Mathias tyckte också väldigt mycket om dem ;)


Krams!!


Mumma!:):)



Här är en hint, Charlie går på Denises fint
HAHA
:P


Min fina ballong som Mathias, jag & Denise dödade...


Markus hade köpt ett nytt halsband för kvällen....:)


Just dance!!:)


PUSS!


Saknat!!:)♥



Jag hade en jättetrevlig födelsedagsfest och hade inte velat spendera den med några andra:) tack för att alla finns och är så fina:) tack för allt fint jag fick:)♥

Puss & Kram!//C

Kommentarer
Postat av: Denise

Tack själv Camilla :D:D Det var så grymt kul,du är värd den bästa födelsedagsfesten<3 Stor PUSS!!

2009-05-12 @ 16:41:21
Postat av: sandra

Tack själv söto<3

Säger som Denise du är värd de bästa!<3

Puss!

2009-05-13 @ 10:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0