första oktober

Nu har mormor och morfar kommit:) Med sig har de Mimmi:) Undulaten mormor och morfar fick av oss i julklapp förra året:) De har för tillfället ställt buren på golvet i hallen och jag kan säga att Töa och Måla är väldigt intresserade.. Måla är lite rädd dock men han törs gå fram och kika om Töa går fram först ;P Mathias kommer att bli jätteglad när han får träffa Mimmi imorgon:) jag tror nog allt att han hade velat behålla henne för sig själv...;) fast det ville ju jag också iofs ;)
Jag fick en jättefin guldring med diamanter av dem för att jag klarade körkortet, verkligen jättesött!:) den var för stor dock så jag ska ta och minska ner den lite!:) det är en ring som mormor har använt när hon var lite yngre:)

Hmm, jag måste starta en tvättmaskin.. jag har uppenbarligen inga kläder tvättade, wooopsie :P det enda som är rentvättat är hos Mathias....:P

Puss!/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0