Afternoon wake-up call

Sådärja, nu var gruppuppgiften inlämnad!:) yay! Vi satt och filade lite med den först i ungefär en timma.. Lite små fel som skulle rättas till och meningar som skulle formuleras om så det var inte så mycket mer jobb än så:) skönt! Efter det gick de flesta av oss och åt på Sylvia, mums!:) Så nu är det bara dags att börja skriva igen:) jag ska försöka bli klar tills mamma kommer hem:)!! Så jag har en liten individuell deadline här för mig sj ;)
Jag köpte en energidryck på hemköp för att få en liten extra kick.. Jag tänkte att jag skulle testa en ny så jag köpte  afternoon wake-up call men den var inge vidare god.. men pigg blev jag iaf...;)

Puss!/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0