I wanna be somebody

Gårdagen blev en väldigt lång dag för mig som jag trodde:) klockan var runt elva på kvällen innan vi i gruppen skiljdes åt:) Det känns som att vi har gjort ett väldigt bra jobb och håller våran kursledare inte med så har vi nog missförstått ämnet helt vilket jag har svårt att tro att sju individer skulle ha fått allt helt bakom foten:)
Vi satt hemma hos Mia, en av dem i gruppen, och man kände samhörigheten i gruppen bara växte vilket är peeerfekt:) vi kommer troligtvis hålla ihop i tre år vad det gäller grupparbeten så det är bra att gruppen fungerar:) Gruppen består av sju tjejer, varav några kommer från eskilstuna och några andra lite runt i kring:)
Nu är det bara att ta tag i den individuella uppgiften.. suck stånk och stön.. jag längtar verkligen tills den är klar!!:) Verkligen, verkligen, veeerkligen! :P
Nu ska jag ta och dra upp älsklingen med våld.. jag vill äta frukost och då vill jag ha sällskap ;P hihi!!

Puss!!/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0