I'm stuck!!

Jag har suttit och skrivit på min inlämningsuppgift men nu har jag fastnat :/ Attans!.. Jag har skrivit tre sidor och måste få ihop en till, phew! slit & släp! Hm.. ja, skrivkrampen försvinner väl snart..:) förhoppningsvis:) Jag vill hinna bli klar ikväll så jag kan leva lite också;) det negativa när man pluggar är att det tar så himla mycket tid och jag får verkligen dåligt samvete för att det inte finns så mkt tid över till att umgås med mina kära vänner :( men ja, som sagt jag ska försöka bli klar ikväll så jag kan vara social igen ;)

Imorgon ska jag träffa min basgrupp på morgonen så ska vi kolla igenom vårat arbete och lämna in det:) skönt! skönt att få checka av lite inlämningsuppgifter:)

Nej nu måste jag försöka skriva mer på min uppsats:)

Puss!/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0