Kantareller?..Kan-tar-eller? ;P

Sitter hemma hos Mathias och knapprar på datorn:) På förmiddagen var jag i skolan med några av mina kurskamrater och gjorde en övningsuppgift om referenshantering:) Tänkte inte göra alltför mkt vad det gäller skolarbeten nu på eftermiddagen faktiskt, ska läsa lite smått men that's it.. får läsa lite mer i helgen istället:) men det är helt okey för mig:)
Ska fixa lite på stan sen:) Måste köpa ett par fina höstskor och ett par tygskor som jag kan ha på dagarna när det är alltför varmt att ha höstskor:) för mina fred perry är allt förutom mysiga :P så dem ska jag hiva! sen måste jag köpa en rouge på make up store då en av mina bestämde sig för att dyka ner i handfatet och gå i tusen bitar:P sen kanske man lägger till ngn tröja ;).
Jag skulle framkalla några kort också men jag glömde att kolla på ramarna som ligger hemma vilken storlek korten skall vara så det får jag ta en annan dag:)

Men först ska jag beställa lite böcker från adlibris:):)

Puss!/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0