...någonstans så blev jag den jag är nu

Jag har precis ätit frukost och sitter nu och fördriver tiden innan jag ska till skolan:) Jag börjar inte förrän kvart över nio men det är skönt att få ta det lugnt på morgonen:) Jag gick upp klockan sex så jag har hunnit duscha och gjort mig iordningen redan:)!
Idag är det seminarium och utvärdering av kursen som står på schemat:) Vi ska ha seminarium från 0915 till 1200, phew! kommer att vara helt slut! Läraren ska dock inte vara med på detta seminarium och det är ganska skönt... det blir lite extra nervöst när hon sitter med och antecknar:) När vi är klara i skolan ska min grupp skriva klart våran gruppuppgift, phew!! den ska inte vara inne förrän den femte oktober men vi har även en individuell uppgift som ska in samma datum så vi kände att vi vill ägna en vecka och att bara kunna koncentrera oss på den:) och tro mig, det behöver man! jiiiisses...
Så denna torsdag kommer att bli en lååååång dag för mig :P

Puss!!/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0